onsdag 9. desember 2015

Adventspause...

Jepp, en aldri så liten pust i bakken er det jeg trenger nå.. Alt for travelt, og det er ikke sunt, hverken for den ene eller den andre.. Derfor har jeg bestemt at ettermiddagene skal ryddes blanke, så langt det går frem til jul. I dag ble den nesten det, forutenom en liten hentetur i byen, da to av ungene skulle hjem fra juleshopping:-) Men, det var helt greit:-)


Det som stresser meg er når jeg MÅ ting som jeg egentlig ikke må, som jeg egentlig har lyst til, men som jeg egentlig ikke har tid til.. Men nå ser det roligere ut fremover, og jeg kan senke skuldrene og ta tak i julestria:-) Som jeg er så glad i:-)


I dag på jobb var det uteskole, som det alltid er på onsdager. Der laget vi munker, i en munkepanne.. Helt fantastisk godt!! Jeg hadde aldri smakt, eller sett det før.. En røre laget nesten som svelerøre, og stekt med litt smør i en munkepanne:-) Så godt og så gøy! Fine "boller" som smeltet i munnen:-) Anbefales!!
Nå skal jeg på kjøkkenet, der skal det bakes rundstykker:-)

Ha en toppers kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)