lørdag 12. desember 2015

Desemberlørdag:-)

Fyr i peisen, kaffe i koppen og rolige, sovende hunder:-) En herlig morgenstund:-)
Var fantastisk i morges når jeg våknet litt å kom på at det var lørdag.. That feeling!!


I dag blir det julegaveshopping. Jeg skal alene til byen å prøve å få gjort unna det meste.. Og så satser jeg på villige barn som har lyst til å pakke inn gavene i ettermiddag:-) Ellers ønsker Mannen at jeg skal lage troika-biter til jul.. Det har jeg aldri laget, men tenkte prøve meg på det i dag.. Fant en fin oppskrift, og virket ikke så veldig vanskelig, bare litt klissete..


Litt nærmere jul skal det også lages rocky road, men ingen vits i å lage de nå, de blir nok borte på et blunk! Er jo absolutt det beste julegodteriet:-) Av julekaker blir det ikke bakt så mye her.. Linus har bakt pepperkaker med mor, og så skal de bake på skolen til uka.. Kanskje vi lager pepperkakehus, vi får se.. Tenk, 4 arbeids-og skoledager til så er det juleferie på ungene og meg.. Skal bli helt fantastisk:-)
Nei, nå skal det frokost i denne magen, så er det bare å komme seg til byen:-)

Nyt lørdagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)