tirsdag 10. november 2015

Trøtt tirsdag...

Unormalt trøtt i dag.. Novemeber og mørkt, mørkt, mørkt.. Regn i luften og stiv kuling ute.. Dagens klaging.. Ca 42 dager til solen snur:-)
I går var jeg på min og Truls første valpetrening:-) Vi øvde på sitt, innkalling og å gå pent i band. Truls var så flink og grei:-) Så rolig og snill med de andre valpene.. Nå er det full go med trening mandag og onsdag i ca 4 uker.. Blir hektisk, men det må til!


I helgen laget vi en fantastisk god pastasalat, så tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere:-) Vet ikke helt hvor jeg har funnet den, men er nok på en eller annen nettside.

Pastasalat:
Kok ca 300 g pasta, vi brukte pastasnurrer, og avkjøl
Stek ca 6 skiver bacon
Finhakk et lite fedd hvitløk
Skjær paprika og vårløk i biter
Bland sammen en boks rømme og en pakke majones bollen du skal servere i
Tilsett 4 ss sylteagurklake og 5 finhakkede sylteagurker
Ha i litt salt og pepper, og litt sukker. Smak deg frem.
Tilsett de hakkede grønnsakene og hvitløken
Ha i 200 g strimlet skinke
Tilsett den kalde pastaen og bland alt sammen. Pynt med sprøstekt bacon.


Serveres med godt brød til. (Vi hadde hvitløksbaguetter)
Anbefales:-)

Nei, nå er det bare å få opp unger.. let the day begin:-)

Ha en flotters tirsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)