fredag 20. november 2015

Snart helg...

..igjen:-) Men denne uken synes jeg faktisk har vært en smule seig.. Hektisk både på jobb og hjemme på ettermiddagstid.. Men nå er det helg om bare noen timer, og da satser jeg på avslappning kos to dager til ende:-)


Livet går sin hektiske gang,  og i går fikk jeg endelig ridd:-) Det var så koselig å komme seg ut i snøen.. Litt galopp på siden av et jorde, og i tillegg møtte jeg Mannen som var ute på luftetur med Mira, så jeg fikk selskap det mørkeste stykket:-) Første gang jeg ridde når det var mørkt denne vinteren, så da var det koselig med litt selskap:-)


Jeg har julepyntet døren vår litt:-) Syntes det ble så koselig.. 
Spesielt siden vi har fått litt snø på bakken.. Det er sååå deilig, ble så lyst og fint:-) Og Linus var overlykkelig!! Endelig snø;-) Tenk, bare litt over en uke til vi er i desember.. (Og jeg har ikke kjøpt en eneste av de 72 kalenderpakkene......)
Nei, nå må jeg komme meg opp av sofaen å få fikset litt før jobb:-)

NYT fredagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)