lørdag 14. november 2015

God morgen

Lørdag, favorittdagen i uka:-) Jeg og Truls har vært oppe siden klokken 07.00.. Slik er det å ha valp... Da var han sterk og klar for lek og morro.. Me not so mutch... Men, jeg har tent lys, drukket kaffe og strikket. Vottepar nr 5 er nå på pinnene, og enda er det noen igjen å strikke.


I dag blir det en liten bytur.. Må få begynt å kjøpe julekalenderting til ungene:-) I år er det hjemmelaget kalender som gjelder, annet hvert år kjøpt og annet hvert år hjemmelaget:-) Men før bytur skal jeg ut å "trene" med Truls, han må jo øves i å gå i band, å utføre sitt og litt innkallingstrening. Og slikt er jo best å gjøre når det er lyst ute...


I går kveld/natt kom Emil hjem. Han har vært i Oslo å sett på landskamp, Norge-Ungarn, sammen med fotball-laget sitt:-) Gjett om det var en glad mamma som fikk han trygt hjem igjen! Jeg er jo ikke noen stor fan av å fly, og jeg må si jeg syntes det var hakket verre å sende ungen min avgårde.. Men det hadde gått helt fint, og Emil hadde kost seg max!! Men, å så godt det var å få han hjem!!

Nå skal det frokost i magen, og så litt mer kaffe:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)