tirsdag 23. juli 2013

Skappelbrød

Har du strikket Skappelgenseren? Det har ikke jeg, men Skappelbrødet bakte jeg i går:-) Og det går raskt å bake:-)


Fant oppskriften på Maria Skappels blogg. Brødet ble kjempegodt, saftig med litt nøtteaktig smak. Om du googler "skappelbrød" finner du oppskriften:-)


Ellers er endelig solen kommet til oss. Sol fra skyfri himmel i dag:-) Herlig å drikke morgenkaffen ute! Planen for dagen er: Ingenting:-) Jeg nyter ferien og skal bare puske med det jeg har lyst til, slik som hest, blåbærplukking og ungekos:-) Deilig middag skal vi spise, og kanskje gå en tur... Og får jeg skikkelig ånden over meg skal jeg vaske et par vinduer... (men det skjer vel neppe...)

Nyt dagen du også:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)