mandag 8. juli 2013

Kaos-døgnet....

....starter nå:-) I morgen reiser vi på ferie, og døgnet før vi setter oss i bilen oppleves alltid kaotiskt for meg!! Klær skal vaskes, og ikke minst bli tørre.. Det skal fikses og ordnes i huset OG i campingvognen..

Wilma ordnet klart vann på beitet i går...

Det skal handles inn til katten som må bli igjen hjemme.. Ungenes feriepenger skal veksles til Svenske kronor i banken.. Og jeg skal til frisøren:-) 
Og så må det ordnes klart til verdens snilleste hestepasser kommer å tar over stallen:-) Lister må skrives og forplaner lages:-) Heldigvis fikset Wilma og jeg nytt beiteområde til hestene i går..

Og jeg flyttet gjerdet til hestene i mine nye arbeidshansker;-)

Men, når vi da er på plass i bilen, senker roen seg og vi kan slappe av og kosemose til vi kommer frem til første stopp: Kiruna:-) ( Hihi, ikke lange biten da...)
Så, som dere forstår, det er bare å begynne!

Ha en herlig mandag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)