søndag 21. juli 2013

Typiskt...

...julivær ute... Regn, regn, regn, vind og 10 grader... Og man blir værsyk... Giddalaus og lei..
Jeg måtte rett og slett ta meg selv i nakken å få gjort noe. Blir bedre da, synest jeg:-) Så nå står det rundstykkedeig til hevings, og en tur i stallen straks, står på planen.. 


Formiddagen gikk også med til hest idag. Nitro og jeg kjørte en tur til rideskolen og ridde litt bakkearbeid, og så hoppet snilleste naboen min med han:-) Super-Nito:-) Han er bare blitt så fin:-) Good-looking-guy:-) Og flink å hoppe!


Hestene var en liten tur på rømmen i går, noe som dessverre resulterte i en litt for hoven ondfot hos Odin... Så nå er det tilbake til nedkjøling og "back-on-track"-belegg på natten. Krysser alt jeg har for at det ikke er tilbake til start igjen.. Nå tar vi ingen sjanser, så nå er det rolige dager for han en stund fremover...:-(
Nei, nok sofasliting nå, bare å få bakt ut rundstykkene:-) Yummy:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. God bedring med Odins fot OG så bra du e fornøyd med Nitro. Fortsatt god sommer og hilsen fra Kreta! Gøril

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)