lørdag 9. juli 2011

Sommer..

Her er det virkelig sommer nå:-) Gradestokken kryper opp mot 30 grader og sola skinner.. Hærlig:-)
Midt oppi all idyllen, klarer jeg ikke å nyte det hele før Mannen er hjemme igjen. Han og en kompis tok fly til Oslo i går, for å hente hjem bil til oss.. Nå er de på vei hjem, og jeg er sååå spent, og såååå redd for at noe skal skje... Med bilen eller med dem.. Har skikkelig sommerfugl-i-magen-følelse. Gleder meg sååå. To uker uten bil er EVIG nok for meg:-)

                                         Ny-bilen:-)

Nå står det rundstykker i ovnen, det skal bli godt. Og så har jeg fått låne en bil slik at jeg får handlet..

Ha en sommerlig lørdag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Heisann Sveisann(i regnværet):)
    Endelig har æ litt tid å være inne på blogger og jammen har det skjedd en del siden æ snusa rundt sist... Finn ikke mye tid til å sitte foran skjermen i disse dager, men får ta det igjen til høsten.
    Håpe dokker e ferdig med stallen og at de frittgående trives på tross av regn og torden og slikt:)
    Fortsatt god sommer!!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)