mandag 18. juli 2011

Endelig..

...er stallen ferdig:-) Noe som jeg trodde skulle ta 5 dager tok oss faktisk nesten 4! uker.. Sånn er det når man har mange prosjekter pågående samtidig... (Les: bilsalg, bilkjøp, firmaoppstart og jobb...blandt annet...)
Men, nå har snille Mannen bygd nye fronter til meg, og jeg har malt, malt og malt... Men resultatet ble bra til slutt da:-) Her er et lite innblikk i hvordan det ble...
                                         Slik så det ut...


                                          ....og slik ble det...

Litt lysere og triveligere. Håper hestene setter pris på jobben vi har gjort:-) I tillegg er hele utstyrsrommet shinet og ryddet. 10!!!! søppelsekker med skrot er kjørt på søppeldungen.. Nå gjenstår uteområdet. Det bærer absolutt preg på at vi har snekkret i stallen..
Nå skal jeg starte min siste arbeidsuke før jeg tar ferie:-)

Ha en fin mandag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)