fredag 28. oktober 2016

Treningshelg:-)

I helgen har rideskolen besøk av landslagrytteren Lars Rasmussen:-) Han er her et par ganger i året for å ha trening for oss ryttere i nord.. Jeg og La Belle er med på dressurtrening, og første økt av tre hadde vi allerede rett etter jobb i dag:-) Det var vel verdt pengene allerede, da jeg lærte en ny måte å ri henne på, for å klare å samle henne lettere. Det var så gøy, og jeg gleder med til neste økt i morgen formiddag:-)


Ellers så skal det slappes av i helgen.. Linus er heldigvis på bedringens vei, men han hadde en seig tørn, og jeg har fått vondt i halsen.. Det stikker og klør, nesen er tett og hodet er litt tungt.. Derfor skal det slappes av!! Satser på at jeg blir like plutselig frisk som det kom:-)


Nå skal vi mekke taco, se på gullrekka og bare kose oss:-)
Helg, jippi, og den skal nytes:-)

Happy helg, alle sammen:-)

Åse-Lill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)