onsdag 6. august 2014

Morgenkaffe...

....og fortsatt ferie, i noen dager til... Fra mandag er det full go igjen... Litt ambivalent i forhold til akkurat det, må jeg si...
Hestene har akkurat fått kommet ut på beite.. Så fint de har det der:-) Koser seg med grønt gress i noen timer.. 


I dag er det bursdagsfix som gjelder:-) I morgen fyller minstemann åtte!! år... Forstå det den som kan... Årene flyver.. Så i dag skal jeg på handletur til byen. Alene. Det skal bli deilig:-) Men først skal jeg rydde og vaske litt her hjemme... 


I går fikk jeg eeendelig ånden over meg, og fikk satt igang oppussing av denne kommoden... Jeg fikk den for 3-4 år siden, med tanke på å male den hvit... Hmmm, tok litt tid, gitt... Andre strøk skal på ikveld, så på med mye knopper, så håper jeg den blir så fin som jeg ser den inni hodet mitt, hihi:-)
Litt kaffe til, så er det vel bare å sette igang:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)