torsdag 7. november 2013

Tidlig....

...torsdag morgen. Straks jobb på meg, seinvakt, så noen minutter tilovers til blogging og blogger:-)
Stakkars lillegutt var uheldig i går og slo hull i hodet. Legevakt og 3 sting... Han var så tapper, lå helt i ro så legen fikk jobbe. Nesten ikke en tåre.. Stakkars lille..


Natten har vært så som så, jeg har ligget litt på vakt, men Linusen har sovet:-)
I dag skal han få være hjemme med pappan:-) De skal til byen å kjøpe trøstegave, som han ble lovd på sykesengen i går;-)

             Lestestrikk....

Ellers har uken til nå vært hektisk. Vi har ryddet i en bod, i garagen og utenfor huset, og fylt en hestehenger med søppel som skal på søppeldyngen i morgen... Jeg har ridd (og flydd av), kjørt med Odin i stupmørke og strikket. Dagen i dag blir å hektisk.. Men i morgen! Da er jeg tidlig ferdig på jobb, og frisørtime venter:-)

Nyt dagen, snart helg:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)