fredag 1. november 2013

Ferie...

...på meg i dag:-) Fredag og alt:-)
Dessverre kan ikke dagen nytes som jeg egentlig vil... Grunnen til feriedagen er studier. Jeg har en oppgave som henger over meg. Men nå er jeg godt i gang. Et par-tre timer til så er jeg nok i mål:-)
Og de studietimene skal taes i morgen. Må posjonere det litt, det blir best da, har jeg erfart:-)


Resten av feriedagen skal vies til huset. Fordi jeg har lyst:-) Ta unna slikt som ikke blir tatt til vanlig.. Rydde Lillebror sitt rom og slikt:-) Fikse soverommet vårt:-) Rydde litt ute, ta frem lykter og ordne det fint og innbydende:-)
Vel blåst halloween, forresten;-) Hos oss bar dagen preg av travelisme;-) Det vil si at vi hadde det litt travelt og litt kaotiskt... 


Vi tenkte det var en god ide å invitere oss selv på grandiosakveld til Svigers etter endt halloween-runde. Ideen var god, men den innbar endel stress! Følte meg mest som en diktator når jeg kommanderte ungene til å gå målrettet til de husene vi visste "feiret" halloween, ikke stoppe å sjekke innhold i bøtta og gå "litt fortere", slik at vi rekker å spise hos farmor... Hihi:-) 


Men koselig var det, og godt:-) Selv om jeg regner med at ungene er litt trøtte på skolen i dag. 
Og i dag er det haloweenfest på "klubben" her i bygda, for ungene. Haloween er stort i Skjomen:-)
Nei, nå er pausen over, bare å komme igang:-)

Happy fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)