tirsdag 12. juni 2012

Pysjamasparty..

i soffan hjemme:-) Nydusjet.. Og deilig kveldsmat er spist.. Rester fra middagen, som i dag var lasagne fra bunnen av. Verdens beste!! Idyllen sprekker litt om man beveger seg i retning av kjøkkenet, der råder det komplette kaos!! Så før hodet treffer puta om en liten stund, må jeg nok en tur innom å foreta litt"brannslukking," slik at det blir plass til å lage matpakker der imorgen tidlig:-)


Ellers har jeg vært på en liten bytur i dag. Ungene trengte sokker, og kjøleskapet mat:-) Og jammen dryppet det ikke et par stykker jeans til eldste-tuppa også. Halv pris på Bikbok, 300,- for begge to:-)


Datt innom Kitchn også, og kjøpte meg ny slikkepott.. Håper den varer lengre enn rema sin.. Søte bokser fra Rice M Å T T E jeg også ha:-)
Nå rooooper senga på meg, kjenner jeg var tidlig oppe i dag.. Så da er det vel bare å gå å rydde litt kjøkken først...

Sov godt:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Her i huse har det vært litt væl masse brannslukking før tia. Så va vældi gla da e kom heim fra jobb og han hadde vært husfar:-)
    Søt di va di boksan, og slikkepott:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)