mandag 11. juni 2012

Mandag..

Og dagen ble ikke så ille som jag hadde fryktet.. Med seinvakt på jobb, og i tillegg fotografbesøk, skal jeg ikke skjule at jeg gruet litt til dagen i dag... Men det gikk så greit, både fotograferingen og seinvakta:-)


Kan ikke forstå hvorfor man orker å bruke energi til å grue seg til slike bagateller!!
Hjemme ventet nyvasket og ryddig hus, samt middagen på bordet:-) Tror jeg har verdens beste mann!!


Tur med hundene og kaffe hos ei venninne ble det også.. Og det i strålende solskinn:-)
Nå står det rundstykker til heving, og ungene er straks på tur i seng.. Da skal jeg plante meg i sofaen, med ferske rundstykker til kveldsmat..

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)