søndag 8. april 2012

Det går fremover..

Bolen (mener det er det det heter??) på Mariusen nærmer seg ferdigstrikket, 4 cm gjenstår:-) Så egentlig har jeg ikke tid til å sitte her med pcen.. Hverken blogge eller lese de andre bloggene.. Blir sååå utolmodig når jeg har et strikkeprosjekt, skulle virkelig ønske jeg kunne ta det hele litt avslappet, nyte håndarbeidet mitt, og ikke jage maskene for å få det ferdigstillt..


Men, så gleder jeg meg så veldig til å få min egen marius da, og håper på å få brukt den litt før det blir sommer:-) Og så gleder jeg meg til å begynne å strikke på møntret.. Det er det som er så kjedelig med rundfelling.. Alt det ensfarvede må strikkes ferdig først, til og med armene..:-) Men, nå nærmer det seg armestrikk her:-)


Her skinner solen, og jeg tror det blir slalombakken på oss i dag.. En heller dyr affære, men ungene er lovd det, så det er bare å brette opp lommeboken.. Men så er det jo arti og koselig også da..Og regner med det muligens blir årets siste, neste helg er det vedhogst som står for tur:-)

Ha en deilig 1.påskedag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)