fredag 20. april 2012

TGIF

Herlig:-) Om ca 9 timer er det helg på meg også her i huset:-) Og her skal kose-faktoren stå i sentrum, skal dere vite.. Strikking, hest, hund og trim:-) Samt god mat.. I dag blir det gratinerte tortillas. Gledes.
Nå er mønsterstrikk på mariusen like om hjørnet.. Og det ser jeg virkelig frem til! Må bare få koblet armene til bolen nå.. Men da må jeg på en aldri så liten visitt til mamsen først:-) Og det håper jeg kan skje i kveld. Litt hjelp behøves!!


Endelig har vi fått litt vår her i Skjomen.. Varmegrader tidlig på morgenen, lenge siden sist:-) Og snøen smelter:-) Og Kira vokser, og blir snart større enn seg selv, og tøffere enn toget.. 4 måneder, og spinn vill!! Nure og Lady er passe lei til tider.. (Og vi også...) Hun er en skikkelig samler, kan hente 10 stk sko og ha alle i hundekassen i en dunge.. Stjeler fra bordet, og biter på møbler og tepper, henger bokstavlig talt fast i støvsugeren når jeg støvsuger!! Osv osv, listen er laaang:-).. Ja ja, slik er det å ha valp!!

                                           Og ligger på de merkeligste steder.. Her på sofa-ryggen...
                             
Men, så er hun jo såååå skjønn, kosen og snill også da!! For det meste vil jeg si:-)
Nå skal jeg lage meg en deilig frokost, baguette med godt pålegg.. Minstemann skal vekkes, og vi skal tusle på jobb om et par timer..

Nyt fredagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)