tirsdag 29. juli 2014

Blåbærene...

...er blitt modne, endelig:-) Å plukke blåbær er en typisk feriesyssel.. Linus eeeelsker hjemmelaget blåbærsyltetøy, og i går kom han inn og hentet meg for å vise at de var blitt modne.. Bare ut å plukke da:-) Det ble en liten kopp, syltetøy ble laget, og nå er det oppspist:-) Bare å komme seg ut på ny blåbærtur idag!


Ellers er været kommet med en litt gråere type... Kjedelig, men da får man kanskje gjort litt i huset.. Skaprensking bedriver jeg med i ledige stunder.. Votter, luer og lester ble sortert i går, og masse kastet.. I dag skal uteklærne til pers:-)
Og ellers så strikkes det en del på mariusen min.. Gleder meg så til den blir ferrdig.. Første arm er snart ferdig:-) Gleder meg til mønsterstrikk!!


Nei, her er det bare å la dagen begynne:-) Litt strikk og litt kaffe til så er jeg igang:-)

Ha en deilig dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)