tirsdag 6. desember 2016

Julebord...

...på jobb i dag:-) Så min arbeidsdag begynner ikke før klokken 16:-) En time senere møter elevene opp, i penklær, klare for et par timer med god mat, selskapsleker og fotoshoot på rød løper og foran hvitt lerret:-) Dette er en tradisjon som har vært i maaaange år, vi "snur" dagen for elever og lærere, og har julebord på ettermiddagen. Så det vil si at jeg har fri på dagen i dag:-)
Jeg skal straks gå igang med å brette klær, støvsuge og pynte litt mer til jul.. Så skal hundene få seg en god og lang luftetur:-)


Nå er julegaveshoppingen straks over for vår del, tenk... Har aldri vært så tidlig ute før!! Et par, tre til så er vi i mål, men vi vet hva som skal handles inn, så da er det jo ikke så vanskelig:-)
Da er det bare å få de pakket og levert, det tenker jeg skal skje til helgen. Vil ikke stresse med det i siste liten!! Har som mål at når min juleferie begynner den 21. desember skal det gjenstå kun å pynte juetreet og å hande mat:-)


Da er det vel bare å brette opp armene å sette i gang!! O jul med din glede:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill


1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)