mandag 6. februar 2017

Der kom hun:-)

Solen:-) Endelig!! I godt over to måneder har den vært borte fra stua vår, og det var herlig å se den igjen:-)


I ca 10 minutter skinte den inn vinduet hos oss i dag. Og siden formen ennå er skral, og jeg er hjemme fra jobb, fikk jeg med meg det. Bare å huske når vi begynner å diskutere til neste år, altså, 6. februar kommer solen tilbake til huset vårt:-)
Heldigvis er formen pittelitt bedre i dag, ikke feber, men til gjengjeld har alle sluser åpnet seg.. Øyne og nese renner som fy.. Både mellomstegutt og eldstejenta er også syke, og på skolen var det 16!! elever av 42 borte.. Ja, ja, vi blir nok friske igjen snart:-)


Mens jeg venter på det strikker jeg.. Er bare den aktiviteten jeg orker i dag.. Mens Truls passer på:-)

Ha en flott mandag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)