tirsdag 25. oktober 2016

Sykt barn-dag..

Hjemme i dag med en pjusk Linus.. Ikke noe alvorlig, bare slapp, litt vondt i magen og litt hodepine. Nok til at en skoledag er utelukket.. Han er 10 år, men synes ikke noe om å være alene hjemme, og det kan jeg selvsagt forstå:-) Spesielt etter alt dette klovnehysteriet.. Tror mange barn er redde etter det.. (Domme, domme mennesker)
Jeg har styrt med litt slike kjedelige saker i dag da.. Slikt som å brette klær..


... og å bake brød..


Tenkte å utnytte dagen til husarbeid når jeg uansett er hjemme:-)
La Belle er heller ikke helt frisk, dessverre.. Hun har fått en stygg hoste og snørrer en del. Så vi har også vært i stallen hos henne å målt tempen, 37,9 var den, så ikke feber.. Krysser fingre for at den ikke blir høyere i ettermiddag.. I såfall tilkaller jeg vetrinær, forkjølelse hos hest er ikke til å spøke med..

                                                    Her bilde fra tidligere i høst, når Linus var med på ridetur:-)

Satser og håååper hun blir raskt frisk!! Har iallefall sett til at hun ikke skal fryse, fylt boksen med masse isolerende spon, og beordret henne inn til middagsforing:-) Heldigvis er allmenntilstanden hennes bra, hun spiser og er nesten som vanlig:-)
Nå skal jeg fortsette med huslige syssler, før jeg skal igang med middagsmekking, tomatsuppe og pannekaker blir det i dag:-)

Ha en flotters tirsdag:-)

Åse-Lill 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)