søndag 23. oktober 2016

Ni måneder siden sist...

To blog, or not to blog... Har sittet å lest gamle blogginnlegg, og da blir jeg så lei meg for at jeg ikke blogger lengre.. Hadde jo lagt "stall og stue" på hylla, men kanskje jeg bare må blåse liv i bloggen min igjen:-)
I alle fall, jeg prøver igjen, jeg elsker jo å skrive:-)



Mye skjer på ni måneder, jeg kunne jo faktisk fått et barn til, men det har jeg altså ikke;-) Men vi har fått oss en hest til. La Belle Noir flyttet til oss i mai, så vi har allerede hatt henne i over 5 måneder. Leste i et av de siste innleggene at vi var så ubestemte på hesteholdet vårt.. Slutte eller ikke?
 
Vel, vi valgte å satse for fullt. Halvveis passet ikke for oss. Så nå deler jeg og Wilma på La Belle, mens Odin går i rideskolen. Vi har også byttet stall, og står nå fast på rideskolen. Det gjør det mye enklere for oss i hverdagen, men samtidig så er det myyye dyrere... Men, det får det bare være. Deilig å slippe å ordne med eget høy, spon og kraftfor, og ha tilgang til ridehall og ridebaner..
Truls er blitt en kraftplugg av en dachs.. Fortsatt like herlig i gemyttet:-)


Ellers er det meste slik det var før, akkurat slik jeg liker det:-) Så får vi se da, om tiden strekker til til litt blogging innimellom:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill


1 kommentar:

  1. Deilig med et innlegg igjen. Har vært savnet, selv om vi møtes nesten vær dag😘

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)