tirsdag 13. mars 2012

Gult er kult..

Jeg er inne i en gul stim for tiden, og synest det fresher opp hjemmet med noen gule detaljer. Slik som den gule puten mellom de blå, som ligger på benken i kjøkkenet.. Og den gule puta på "pc"-stolen i stua..


Prikken over i`en på kjøkkenet mitt ble en gul lampe:-) Og her går det i gjenbruk.. Flinke mannen spray-lakkerte liksågodt den lampa som hang der i fra før..


En gammel Ikea-lampe som har hatt samme plass i ca 10 år.. Og jeg synest det ble så flott og fresht:-) Og billig!! (Jeg kan dessverre ikke gjøre slike ting selv, da jeg er belemret med iallefall 10!! tommeltotter...)

                                                       Ja, vet den må komme litt lengre ned...;-)

Her snør det!! Og det er mildt sagt!! Det laver ned.. Ett par måneder for sent..
Jeg skal straks hyre på meg og gå ut for å gjøre unna dagens trimtur, etter en ganske så kaloririk helg..

Ha en fin dag, alle som er innom meg:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Ja, gult hører til i denne tia like før påske, kos dæ på trimturen din i sneen, det blir godt for lårmusklan :O)

    Ha en fin dag videre, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Hei! Er på let etter gul lampe, men finner ingen som passer, de fleste har feil farge eller feil form. Likte veldig godt den gule fargen på lampen på bildet. Lurer på om du har lyst til å dele hvilken farge det er (hvis dere fortsatt husker det), ser ut som jeg må prøve meg på spraylakkering selv!

    Hilsen Hege

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)